♥ jag vet precis..

Det var den första svala höstbrisen som flög genom ditt hår, jag såg på dej som om du förevigt hade varit min
jag såg dej djupt i dina sådär gråblå ögon man inte kan göra annat än att älska. I dina ögon såg jag mig
vända dig ryggen, jag såg en ilska byggas upp, så jag intalade mig själv att det bara var en fånig
spegel som försökte lura mig. min kärlek växte och blev vuxen, mogen för nästa steg men mitt i allt var det du
som vände mig ryggen. Jag förstod ingenting, jo en sak förstår jag nu så här i efterhand. Mitt liv skulle aldrig bli
detsamma, jag vill inte se det först men nu när jag vet vem jag är till 100% så vet jag, precis .. jag vet precis.




Kommentarer
Postat av: Annika

ja visst är hon sööt :) hihi taack får man väl säga ^^

2010-08-08 @ 14:35:18
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0