♥ I en värld som pekar mot mörkret, vill vi stå fast i ditt ljus!

jag älskar den låten, som tydligen de i lovsångsbandet på u-oas lägret hade skrivit all by them self.
Måste säga att det är en helt grym låt som jag förmodligen aldrig kommer att tröttna på, för texten
och allt har verkligen en mening, jag sjunger som de flesta vet och spelar lite keyboard så jag tänkte
att när jag övat lite så ska jag spela in den för er och visa den. Vad tror ni om det? men iaf, kvällen
fylldes med många skratt, många smaker av chips varav SKUNIK's årliga chipsVM var idag.. hade massa
goa'  gäster från missionsteam SVERIGE som var och hängde med oss. Soft. gött att jag inte vann i år igen
för det hade inte varit okej då jag vunnit två år i rad, konstigt nog för jag äter knappast aldrig chips
+ att jag inte la mkt möda för att vinna iår heller. Haft en bra kväll eller?


Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Godnatt!!! :D

2010-08-07 @ 00:08:58
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: Kaffehörnan

Halloj du

Ja visst är gott, älskar drycken

Ha de fint

2010-08-07 @ 00:20:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Kaffehörnan

Glömde

Är de första gången du besöker mig ?

Vilken härlig head du har

2010-08-07 @ 00:21:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Maddwie

Haha jag kommer ihååg ! =D

2010-08-07 @ 00:32:03
URL: http://maddeww.blogg.se/
Postat av: zaimonn

Hej!

Jag googlade precis efter den låten men kunde inte hitta nåt. Spela jättegärna in den! Skulle vara kanon! Den är grym! :)

2010-08-12 @ 16:06:26
Postat av: Lisa

Hej! jag var på u-oas i somras och är fortfarande helt förälskad i den låten! har sökt efter den som en galning men har inte hittat något, skulle vara awesome om du kunde skicka hela texten+ackord om du hade det?

<3

2010-09-28 @ 19:19:22
Postat av: Elin Ihlberg

Hej!
Försöker också få tag i den låten med ackordföljd.. Har du den får du JÄTTEGÄRNA skicka till mig :)

2013-08-27 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0