Fick väl göra en ny då, varför ...? ja du

Blogga kanske är min grej i alla fall? det kändes himla tomt utan bloggen så jag gjorde en ny och jag hoppas att ni gillar det! jag gör det i alla fall, som ni ser flyttade jag bara över den fina designen kompisen gjorde åt mig till denna bloggen, inget vidare krångligt men kände att jag verkligen ville ha denna designen så jag flyttade den bara. jag kommer inte ha tid att blogga varje dag o hela tiden nu framöver eftersom mitt liv är väldigt fullspäckat så att säga men jag ska göra så gott jag kan! Skriver trots allt för min egen skull men det är alltid roligt att ha massa fina läsare också!


Kommentarer
Postat av: Hannan

svar: ja, det var sommar torsdag igår! det är bra, dock har det varit ganska dåliga artister i år...

2010-08-06 @ 13:21:48
URL: http://musikpolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0